سلام

من متاهل هستم و سه ماه دیگر قصد بارداری دارم
من حدود 4 ماه پیش دچار عفونت شدم ( البته دکتر میگفت التهاب رحم ) تحت درمان بودم و نهایتا دکتر گفت خوب شدی. الان از پریود قبلیم تا الان (یعنی یک ماه) همیشه ترشحاتی که حالت دون دون سفید باشه داشتم  و بوی بدی هم نداشت ، هم در پریودی قبلی و هم الان 2 روز اول پریودی خون قهوه ای رنگ و بد بو دارم
آیا کسی اطلاع داره که این باز میتونه عفونت باشه یا نه؟
من خارج کشور هستم و دکتر رفتن یه مقدار برام سخته یعنی فهمیدن حرفای دکتر و اینکه بتونم منظورمو برسونم. خواهش میکنم اگه کسی میدونه و یا تجربه ای داره جواب بده

با تشکر


مرتبط:

زمان دقیق انعقاد نطفه

تجربیات شما در مورد بارداری با روش های IVF و IUI ؟

دو سوال شیوا در مورد بارداری

نشانه های سلامت جنسی زن و شوهر برای بارداری

میترسم از اینکه بارداری خوبی نداشته باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)