سلام
یه سؤال دارم از آقایون :
من چند ساله ازدواج کردم . اوایل ازدواج که بچه نبود و دغدغه کارهاى خونه ، ابراز محبتم به شوهرم زیاد بود ولى الان اونقدر از کار خونه و بچه خسته میشم که حالى براى ابراز محبت نمیمونه.
اون موقع 24 ساله بودم و رفتارهاى مردانه و غرور و خشم و جدیت کمترى داشت ، و درخواست محبت از طرف اون برام قابل قبولتر بود ،ولى حالا وقتى اظهار نارضایتى میکنه از اظهار محبت کم من ، راستش ته دلم خندم میگیره و نمیتونم قبول کنم که یه مرد با اون همه یال و کوپال و غرور و مردونگیش اظهار کمبود محبت از جانب من میکنه.
البته شوهرم خیلى احساساتیه و همش میخواد حتى پیش دختر 4 سالم بهش ابراز محبت بکنم و بوس و بغل و ....
این خواسته شوهرم معقوله ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)