با سلام
راستش من پسری هستم 22 ساله دانشجو هستم دولتی . از سربازی نیز معاف هستم. تصمیم به ازدواج گرفتم ولی در حال حاضر هیچ چیزی جز درس خوندن بلد نیستم.
هدفم گرفتن لیسانس و سپس دادن ارشد و دولتی تهران رفتن هست. جایی دور از محل زندگی.
یعنی تا سن تقریبا 26 سالگی طول می کشه ارشد را تموم کنم و البته قصد کار کردن کنار ارشد را نیز دارم.
برای من سوال است آیا دختری قبول می کند با منی که در حال حاضر نیز دانشجویی خارج از محل سکونت در شهری دیگر هستم ، و چون دولتی نیز هستم آن قدر سخت می گیرند که کاری جز درس خوندن انجام بدهم ضربه می خورم ، ازدواج کند؟
در ضمن خود من پسری بسیجی و در عین حال سیاسی هستم و اعتقادات مذهبی سیاسی خاص دارم و هدفم نیز ازدواج با یک دختر طلبه می باشد.
آیا با توجه به شرایط من دختری طلبه  قبول می کند با بنده برای مدتی نامزد و عقد باشد تا من درسم حداقل لیسانسم تمام شود و بعد ازدواج کند؟
در ضمن من چگونه می توانم با یک دختر طلبه آشنا بشوم؟
در ضمن خانواده من به طور کلی دیدگاه مثبتی نسبت به مذهب ندارن. پدر و مادری مذهبی دارم ولی مابقی از فامیل و..... سخت یک دختر طلبه را قبول کنند.
ولی من غیر از طلبه با کسی دیگر ازدواج نمی کنم.
حال سوال من این است آیا کسی قبول می کند با توجه به شرایط من به بنده دختری آن هم از نوع طلبه را بدهد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با طلبه (۱۰ مطلب مشابه)