سلام

بچه هااا، خیلی ذهنم درگیره راهنماییم کنید لطفا...
چند وقت دیگه جشن عقد داریم و لباس و آرایش اینا پای همسرمه ...
اما اون مدام میگه لباس باید اینقدر شه و اینا... یه لباس که 100 گرونتره کلی سرم غر زد که تو اصلا منو درک نمی کنی و این حرفا ( آخه الان سربازه و کار نداره خورد خورد پول در میاره... اون اول هم گفت که من پول ندارم)  ااماااااااا
با من اینطوری رفتار میکنه سر 100 تومن ، اما میخواد به مامانش اینا پول کادو عقد بده و نگرانه که نکنه اذیت شن....اینم بگم که اونا وضعشون اونقدر بد نیست که بخواد اینکارو کنه فقط فکرش اینه که به خاطره اون اونا اذیت نشن...اصلا من و توقعاتم رو نمیبینه هیچ... خیلی بهم سرکوفت میزنه که من اینکارو کردم کی این کارو میکنه الان و از این جور حرفا...
هر چند وقت یه بار دعوا داریم سر اینجور حرفا... به خدا من خیلی حواسم هست که کمترین فشار بهش وارد شه اما انگار نمیبینه ....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)