سلام، خسته نباشید.
نیاز به راهنمایی تون دارم. همسر من وقت زیادی رو به دنیای مجازی اختصاص میده و چون به شغلش هم مرتبطه واسه نشستن پای کامپیوتر بهانه داره. من از این که همسرم عضو شبکه های اجتماعیه حس خوبی ندارم. دلیلی نداره بره عکساشو بذاره فیسبوک خانومهای دیگه بیان لایکش کنن همسر من متاهله وقتی هم باهاش صحبت می کنم می گه این الان عرف شده هیچ کسم از این کارا منظور خاصی نداره. بهم خیلی محبت می کنه طاقت ناراحتی مو نداره تا می بینه ناراحتم هر کاری می کنه اما مشکل اصلی رو رفع نمی کنه منم نمی خوام کاری رو به اصرار من انجام بده بعد یواشکی با یه اکانت مستعار عضو فیسبوک بشه واسه همین ناراحتی مو بروز نمی دم اما به تازگی متوجه شده عضو سایت همسریابی شده، دیگه دارم دیوانه می شم از زندگیم سرد شدم اصلا برام منطقی نیست. به روش نیوردم تا یه راه حل پیدا کنم اما اون قدر سرد و افسرده شدم که مداوم ازم می پرسه چرا اینجوری شدی.
این رو هم اضافه کنم من تو زندگیمون همیشه سعی کردم غرور مردونشو ارضا کنم و مطابق میلش باشه حداقل خودش همیشه اینو می گه اما نمی دونم چرا این جوری می کنه یعنی این حرفا و رفتاراش همه فیلمه؟گاهی حس می کنم شاید انقدر مجردیاش با همه پریده عادت کردن و نمی تونه ترک کنه.من چیکار باید کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)