سلام

من میل و نیاز و فشار جنسی و روحی عاطفی شدیدی دارم ! دیگه صبر و تحمل ندارم دارم خیلی عذاب میکشم خیلی درد دارم خیلی افسردم ناراحتم غمگینم هر روز دارم گریه میکنم ! هر چی از خدام میخوام آرومم کنه کمکم کنه هر چی نماز و روزه و صدقه و دعا هم میکنم فایده نداره اصن خدا بهم نگا نمیکنه توجهی نداره صدامو نمیشنوه حوابمو نمیده کمکم نمیکنه !

آخه چرا باید همچین زندگی جهنمی داشته باشم همش داغون و دلشکسته و افسرده باشم ؟! گناهم چیه ؟! چرا باید اینقدر زجر بکشم ؟! دیگه دیوونه شدم قرصی دارم میشم راهی تیمارستان دارم میشم میخوام خود کشی کنم اصن ! از خودم از زنگی از همه چی و همه کس بیزار و متنفرم !

خوشی و خوشبختی و آرامش ندارم ! چرا باید اینقدر تنها و بد بخت و بی کس باشم ؟! چرا هیشکی دوسم نداره بهم محبت و توجه نمیکنه منو نمیخواد ؟! هر کیو میبینی عشق داره زن و بچه داره دوس دختر داره جز من بد بخت خاک بر سر !

چرا حداقل زودتر نمیمیرم راحت شم ؟؟؟ آرزوی مرگ دارم از خدا فقط ... خواهش میکنم این پست منو به نمایش بذارید تا یکی یه کمکی بهم بکنه دارم میمیرم ! 

" پسر 18 ساله "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) فشار جنسی قبل از ازدواج (۱۵ مطلب مشابه)