با سلام
بنده کم تر از 20 روز پیش پستی با عنوان "تاسیس یک سایت همسریابی" در سایت شما گذاشتم که امروز از خبرگزاری ها فهمیدم سایت رسمی و با مجوزی تاسیس شده

گروه فرهنگی «تبیان» در قم اعلام کرده که سایتی برای همسریابی و با عنوان « سامانه همسان گزینی » تاسیس کرده تا « خلاء ایجاد تشکیل خانواده و ازدواج » در جامعه را پر کند.

در مرامنامه و معرفی اهداف این وب‌سایت آمده‌ است: « این سایت با اصولی چون ، محوریت خانواده‌ها، حفظ حرمت اشخاص و جوانان، امنیت اطلاعات و بالا بودن ضریب اعتماد و اطمینان ، و غیر انتفاعی و رایگان بودن کار می‌کند ».

یکی از مقامات گرداننده این سایت روز ۲۵ خرداد به خبرگزاری فرانسه گفته است: « ما حدود ۱۱ میلیون مجرد و دارای شرایط ازدواج در ایران داریم و سعی داریم با این کار زوج مناسب را برای آن‌ها پیدا کنیم ».

اینم سایتشه :http://hamsan.tebyan.net
برای ثبت نام احتیاج به 2 تا معرف دارید و بعدش هم باید مصاحبه ی حضوری برید و سایر موارد , حالا به نظر شما اصلا از این سایت ها و این کارها استقبالی می شه و کسی اعتماد می کنه ثبت نام می کنه چون بر خلاف گفته ی زهره حسینی، مدیر اجرای پروژه این سایت همسرگزینی «جوانان با مشکل روبرو هستند و ما به آن معترف هستیم. ما ادعا نمی‌کنیم که تمام مشکلات را می‌توانیم حل کنیم اما ما روی پیدا کردن شریک زندگی مناسب متمرکز هستیم» خبرگزاری فرانسه با شماری از جوانان در ایران گفت‌وگو کرده که گفته‌اند از این سایت استفاده نخواهند کرد چرا که مشخص نیست اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها به توجه به سرقت اطلاعات مجازی، چقدر ممکن است محافظت شود و یا این که چه کسی ممکن است به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

لطفا نظراتتون رو در رابطه با این سایت و این نوع ازدواج بنویسید , با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)