سلام
پسری که گرایش فمدام (زن سروری داره) باید چیکار کنه؟ بعضی ها این گرایش رو یه نوع مازخیسم (خود آزاری) می دونن ولی من اصلا همچین نطری ندارم.
مگه تهش می خواد چی کار کنه؟ مگه می خواد به کسی آسیب بزنه یا ... ؟ مگه با این رفتار همسرش ازش ناراحت میشه؟ تازه خود پسره از این که این طور باهاش رفتار بشه فوق العاده لذت می بره.

مگه میشه همچین چیزی رو سرکوب کرد، اصلا خانمی هست که بتونه رفتار متقابل با اون پسر انجام بده و بلد باشه چیکار کنه؟
من خودم همچین تمایلی از کودکی داشتم دلیلش رو نمی دونم چیه، ولی خب تا کی خیال پردازی کنم؟ مگه نمیشه همچین چیزی تو واقعیت وجود داشته باشه و یه روز به رویاهام که یه عمر باهاش زندگی کردم برسم؟


بیشتر بخوانید :

به دنبال عادی جلوه دادن فـ پا هستم

به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد

علت علاقه مردان به پای زنان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)