سلام
من دختری هستم که سنم حدود ۲۷ هستش، قبل این خواستگار داشتم و تعلق خاطر هایی هم وجود داشته ولی خب جور نشد که ازدواج کنم و الآن از این بابت ناراضی نیستم. 
راستش چند وقتی میشه که تصمیم گرفتم توی دانشگاه های خارج از کشور درسم رو ادامه بدم و تا حدودی شرایطش رو هم دارم ولی تا زبان بخونم و یه سری شرایط دیگه رو فراهم کنم حدود دو سال طول خواهد کشید خانواده ام هم تو این تصمیم کمکم می کنند.
برای این هدفم تلاش می کنم و تمرکزم روی هدفم هستش و همین طور برای مدتی قید ازدواج رو زدم ولی چیزی که اخیرآً میاد ذهنم اینه که چه جوری و چه زمانی قراره ازدواج کنم!
من هر کجای دنیا که باشم اهل دوستی نیستم فقط یکی رو می خوام که همسر و همدمم باشه، و با کسی ازدواج خواهم کرد که یکسری معیار های اخلاقی و فهم و درک رو داشته باشه و بعلاوه هم شرایط خودم باشه.
یعنی پا به پای هم درس مون رو توی دانشگاه های دیگه ی دنیا ادامه بدیم و بتونیم پیش هم باشیم، و همین طور دوست دارم همسرم اهل کشور خودم باشه. به خاطر همین موضوع قطعا نمی تونم با کسی که شرایط من رو نداره ازدواج کنم. 
من الآن دقیقا تو این زمان به هیچ وجه تصمیم ندارم ازدواج کنم و اصلاً تمرکزم روی آماده کردن خودم هستش،ولی در آینده دوست دارم ازدواج کنم، به خاطر همین همیشه برام سواله کسانی که توی دانشگاه های دیگه دنیا ادامه تحصیل میدن و اهل ازدواج کردن و تشکیل خانواده هستن چه جوری ازدواج می کنن؟
 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه)