سلام
گاهی تو اینترنت میبینم مثلا خانم نوشتند:
منم خیلی به شوشو میچسبم البته اونم حسابی منو میچلونه
یا مثلا یک مورد دیگر:
گاهی که سفر میره من مثل مرغ سر کنده می مونم.... وقتی هم هست باید دستم تو دستش باشه تا بخوابم..... هههههههه....لوسم ...نه؟؟؟!!!!!

این دقیقا یکی از ویژگی هایی که میخوام همسرم داشته باشه ! که البته متاسفانه میبینم تو همون سایتا بعضی دیگه از خانم ها توصیه کردن از وابستگیشون کم کنن و همسرشون رو کمی در حاشیه بگذارن و به مسایل دیگه بیشتر برسن البته انگار حق دارن چون همسرشون پاسخ این محبت ها رو نمیده و به نوعی پسشون میزنه اما خب من که این طور نیستم گناهم چیه؟
اتفاقا من همچین همسری میخوام که موقع خواب دوست داشته باشه بهم بچسبه یا دستمو بگیره یا ... (نه اینکه من هی ازش ابراز محبت گدایی کنم) همسری که بهم بگه در نبودم دلتنگم شده و ... این ها رو میخوام چون خودمم همین طورم و راحت میتونم ابراز محبت کنم و به سمت همسرم برم و خواهم کرد انشاالله
اصلا نمیخوام بیش از حد مستقل باشه

حالا سوالات اصلی:
1- این رو چطور متوجه بشم در جلسه خواستگاری؟ نمیشه که بپرسم دوست دارید دست همسرتونو موقع خواب بگیرید؟:خخخ به خصوص اگه دختر خجالتی و با حیا باشه شاید اصلا قبل ازدواج فکر کنه دوست نداره !
در واقع این قبیل خانم ها چه ویژگی هایی دارن؟ ( البته باید این وابستگی همراه با نجابت قبل ازادواج باشه)
یا با چه سوالاتی میشه غیرمستقیم فهمید؟

2- ازدواج با چنین دخترانی ( وابسته ) چه دردسرهایی میتونه داشته باشه که به چشم من نمیاد الان و به چه نکاتی توجه کنم که مشکل پیش نیاد؟

ممنون از همگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)