سلام.

من یه جوون بیست و خورده ساله هستم. من یه مشکل الرژی ارثی دارم. بطوریکه بیشتر وقت ها دهنم بو میده. حتی چند نفر توی فامیل که مشکل منو داشتن عمل کردن اما فایده ای نداشت.

تا حالا هزار تا دکتر رفتم اما فایده ای نداره. سینوس هام چرک زیادی تولید میکنند که داخل حلقم میریزه و بوی بدی میگیره و هیچی نمیتونه جلوی تولید اینارو بگیره هر دارویی رو امتحان کردم. دیگه خسته شدم. هیچ دوستی ندارم. نمیتونم ازدواج کنم. تنهام.

بعضی وقت ها تو دلم ... کارم به جایی رسیده که فک میکنم دارم عقلمو از دست میدم. نگید وسواس ذهنی داری چون چند نفر دیگه هم مثل من همین مشکلو تو فاملیل دارن و همین حالتای روحی افسردگی رو توشون متوجه شدم حتی با یکشون صحبت کردم. اصن دیگه نمیدونم واسه چی زندم. کاشکی منم مثل شماها مشکلاتم اینطوری بود ساده بود قابل حل بود نه لا ینحل.بنظرم دعا کردن و این حرفا همش مزخرفه دیگه از اون ماه رمضون بدم میاد.یادم میاد چندتا ماه رمضون دعا کردم اما از خدا هیچ جوابی نگرفتم.دیگه داره حالم بهم میخوره از این زندگیم.کاش به دنیا نمیومدم. فقط زودتر میخام تموم شه همین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)