سلام

پسری 22 ساله

متاسفانه من حدود 3 ساله دچار یه هوس شدم

اهل فیلم پورن نیستم به هیچ وجه حتی عکس سکس هم نگاه نمیکنم ولی حوب  3 سال پیش به یه دختر علاقه مند شدم و فهمیدم دوس پسر داره . بعد یه جور حسرت نسبت اون پسره میخوردم و الان فهمیدم جز یه شهوت نسبت به اون دختر نبوده . یعنی همش به این فکر میکنم که دختره خوش استیل بلند قد و اون پسر داره از تنش لذت می بره ، ای کاش من جاش بودم .

راستش موقعیت این جور کارها رو دارم ولی بقران حتی به دخترایی که از کنارم هم رد میشن نگاه نمیکنم میخوام نماز خوندن رو شروع کنم ولی فکر اندام این دختر بهمم میزنه ( سال اول این علاقه نگران بودم نکنه پسره ازش سوء استفاده کنه باهاش بازی کنه ولی الان میگم هوسه نسبت به اون دختر) اوایل خیال میکردم عشقم پاکه ولی این هوسه و حسرت .

1 - حسرت خوردن نسبت به اون دختر

2 - شهوتم مانع نماز خوندنم میشه

3 - واقعا به نماز ایمان آوردم ولی این دو تا نمیزارن من نماز بخوانم

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)