سلام

من یه مشکلی دارم اینکه یکی از لوله های رحمیم رو از دست دادم و بعد 4 ماه اقدام هنوز باردار نشدم بشدت افسردگی گرفتم طوری که هر روز گریه میکنم دست و دلم به کاری نمیره .

میدونم شوهرم ناراحت میشه همش جلوش حفظ ظاهر میکنم ولی وقتی نیست تو فکر و خیالمو گریه میکنم که چرا باید من اینطوری بشم؟

همش فکر میکنم بخاطر جراحی اون لولم و رحمم دستکاری شده و من دیگه توانایی حاملگی ندارم خودمو بیهوده میدونم وقتی زن حامله ای می بینم بشدت در برابرش احساس حقارت و ضعف میکنم خودمو خیلی دست کم گرفتم و هیچ امیدی ندارم و اعتماد بنفسم بشدت کاهش پیداکرده .

اینا در صورتیه که قبلا دختر شادی بودم الان حوصله ی کار کردنم ندارم بزور چون اخراجم نکنن سر کار میرم و دل به کار نمیدم. چیکارکنم؟

بخدا خیلی خسته و درمونده شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)