سلام خدمت تمام کسایی که لطف میکنن و اینجا وقت میذارن به سوالها جواب میدن

من همون کسی هستم که توی پست زندگی شوهرم به پای من هدر میشه از شما راهنمایی گرفتم . ، الان مشکلی که برای من پیش اومده اینه که شوهرم  از شب سال تحویل گیر داده که باید بری و لوله هاتو ببندی که دیگه راهی برای بارداری وجود نداشته باشه .

 اون شب من اینقدر گریه کردم فکر کردم بی خیال شده چون دیگه حرفش رو تکرار نکرد نگو که اقا لطف کرده رفته پی اینکه وازاکتومی کنه ولی به خاطر اینکه گفتن دیگه این کار ممنوع باز دوباره پا پیچ من شده .

ولی موضوع اینکه من واقعا دلم یه بچه دیگه می خواد و میخوام شانسم رو یه بار دیگه امتحان کنم خیلی با شوهرم صحبت کردم ولی به هیچ صراطی راضی نمیشه که دوباره باردار شم .

شما بهم بگید چیکار کنم از خر شیطون بیاد پایین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)