سلام بچه ها به دادم برسین

لطفا یکی بیاد به من یاد بده چطوری باید از موم سرد استفاده کنم؟ 

من برای زیر بغل و زیر ناف هیشه از ژیلت استفاده می کردم ولی این دفعه گفتم بیام از موم استفاده کنم ببینم چطوره که این همه ازش تعریف می کنن ولی وقتی از موم برای موهای ضخیم استفاده کردم مو ها درست کنده نمی شن و احساس میکنم داره پوستم کنده می شه نه موها! برای تست روی موهای نازک تر موم انداختم، به راحتی همه موهای زیر موم کنده شدن.

طبق دستور روی بسته موم من بسته موم رو توی آب جوش گذاشتم تا یه مقدار نرم بشه. بعد هم درحالی که پوستم کامل خشک بود موم رو موافق جهت رویش مو روی پوستم زدم و پارچه رو روی موم گزاشتم و بعد از 30 ثانیه سریع پارچه رو بر خلاف جهت رویش مو برداشتم ولی موها درست کنده نشدن یعنی چند تا مو کنده شد و بیشتر موها نه، نصف مومی هم که زده بودم هم روی پوستم مونده بود با اینکه موم هم نازک زده بودم. جای مو های کنده شده هم کبود شده.

من چند تا کلیپ از موم انداختن دیده بودم که خیلی راحت موم مینداخن حتی برای موهای ضخیم زیر بغل و زیر ناف! البته توی فیلم قبل از موم انداختن یه پودر سفیدی که نمی دونم چی بود رو به پوستشون میزدن (فکر کنم پودر بچه بود).

_بچه ها قبل از موم انداختن باید پوست مون رو بشوریم یا نه؟

_قبل از موم باید پودر بچه بزنیم؟

_چقدر باید موم بزنیم و اینکه بعد از بلند کردن پارچه اگه نصف موم روی پوست بمونه طبیعه؟

_حداقل بلندی موها باید چقدر باشه؟

_اصلا شما از موم سرد خاصی استفاده می کنین؟ من از موم سرد عَش که از داروخانه گرفته بودم استفاده کردم.

_ این دردش در دفعات بعدی کمتر میشه؟

پیشاپیش ازتون تشکر می کنم.

جیگیلی بیگلی

 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع موهای زائد از مطالب زیر بازدید بفرمائید :

موم انداختن در ناحیه شرمگاهی زنان منجر به سرطان میشه ؟!

از چه روش موزدایی برای نواحی خاص استفاده می کنید؟

راهنمایی در مورد بهداشت و زدودن موهای داخل لبه های آ. ت. زنانه

از چه روشی برای مو زدایی ناحیه تناسلی استفاده کنم

تجربیات شما در مورد استفاده از روغن مورچه برای رفع موهای زائد

ساده ترین روش های مو زدایی به غیر از ژیلت و پودر برای خانم ها

تجربیات شما در مورد حذف موهای زائد با خمیر زردچوبه

تجربیات شما در مورد رفع موهای زائد با روش دکلره

استفاده از جوشانده نعنا برای موهای زائد

آیا واجبی می تونه کلا موهای زائد رو از بین ببره ؟

درخواست راهنمایی در مورد استفاده از موم برای رفع موهای زائد

درخواست آموزش کامل رفع موهای زائد


آموزش سایر روش های موزدائی :

آموزش موزدایی با بند زدن

آموزش موزدایی با استفاده از مو کن یا منقاش

آموزش موزدایی با وکس کردن

آموزش موزدایی با کندن مو با اپی لیدی

آموزش موزدایی با لیزر و الکترولیز

آموزش موزدایی با دپیلاسیون ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) رفع موهای زائد بدن (۴۳ مطلب مشابه)