سلام

دوستان میدونم تو این سایت خیلی موافق نیستین از این سوالا بپرسیم اما خب چیکار کنم ذهنم خیلی درگیره. آدم مذهبی نیستم و اعتقاداتم آنچنانی ندارم اما به ظهور امام زمان معتقدم که مدتیه افکار عجیبی دارم. نمیدونم شاید اسمش شکه.

من بیست و چند سالمه از وقتی یادم میاد میشنوم ظهور امام زمان نزدیکه. مثلا اینکه میگن حتی پیرها امام زمانو میبینن اما از وقتی که اینارو شنیدم خیلی میگذره و خیلی پیرای دورو برمون فوت کردن. پس واقعا امام زمان کی میاد؟ والا آسایش واسمون نمونده٬ از صبح تا شب میدویم٬ انقد فساد و ظلم تو جامعه زیاده حمالیا واسه ما مردم بیچاره س٬ عیشو نوشش واسه بعضیااااا.

چرا آسایش و آرامش نصیب کسایی میشه که دزدی میکنن و حق ملتو میخورن؟ مگه نمیگن ظلم که زیاد بشه امام زمان میاد؟ دیگه بیشتر از اینکه آدمارو زنده زنده سر میبرن؟ خدایا کفر نباشه اما این چیزارو که میبینم شک میکنم که واقعا کسی واسه نجات انسانیت تو راه هست؟

هر چی از ظلم های دورو برمون میبینیم میگیم مگه امام زمان بیاد وضعو درست کنه اما میگن اصلا زمانش معلوم نیست اگه اینطوره پس ممکنه بعد از نسل ما بیاد.

وقتی فک میکنم شاید اصلا صد سال دیگه بیاد ناامید میشم٬ با خودم میگم پس این وضع تموم شدنی نیست. از طرفی چون آدم مذهبی نیستم هر وقت فکر اومدنشو میکنم تنم میلرزه و  احساس وحشت میکنم و میترسم از من خوشش نیاد.  

اصلا نمیتونم افکارمو توضیح بدم٬ ذهنم دائم درگیره. تو رو خدا اگه اطلاعاتی دارین بدین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)