سلام

من یک سال و نیم با پسره همسایمون دوست بودم تقریبا خانوادمم اطلاع داشتم اول به قصد ازدواج اومد جلو بعد کم کم جا زد تند تند با هم قهر میکردیم و آشتی میکردیم .

خیلی کینه ای و شکاک و دهن بین بود و هر وقت دعوا میشد خودشو میزد و هر چی دوس داشت میگفت اما بعد که آروم میشد پشیمون میشد.

خلاصه بعد از این همه مدت درست روزی که کاملا میخواستم باهاش تموم کنم اومد با بابام حرف زد بیاد خواستگاری.

خلاصه کاره ما به بله برون کشید اما اون پشیمون شده بود همش دعوا راه مینداخت تا اینکه به من گفت اصلا هیچ حسی روت ندارم و هر چقدر پول بخوای بهت میدم فقط این قضیه رو تموم کن...

بالاخره همه چی بهم خورد و الان من دارم با کس دیگه ای عقد میکنم اما الان برام دردسر شده و منو تهدید میکنه میگه من اشتباه کردم ،دوست دارم ، عقد تو بهم میزنم

موندم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)