سلام

شوهر من کل رفتارهایش با من مثل خواهر برادری  هست ماهی شاید دو بار یادش بیفته زن داره اونم    چون نیاز داره ، کمی محبت میکنه . دو تا بچه دارم نهار میخوره میره برا شام میاد شام خورد  فیلم می بینه  میخوابه براش مهم نیست جای دیگه بخوابم اگه ببینه جای دیگه بخوابم حرفی نمیزنه .

چند سال اعتیاد داشت . خیلی هم بد دهنه ازش سرد شدم شب تا صبح با گریه می خوابم دلم رو خیلی شکسته . خودم دیگه به رابطه سرد شدم  چون دیر دیر  میاد همیشه حسرت گذشته رو میخورم این همه خواستگار چرا این ؟

خیلی تنهام راه طلاق ندارم به خاطر بچه هام مثلا ده ماهه میگه ترکم به نظرم ترک کرده اما از اون لحاظ شک دارم .

ممنون میشم راهنماییم کنید   


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)