سلام

من مغازه تعمیر خودرو دارم.بارها پیش اومده اول قیمت دادم به مشتری و گفته کار رو انجام بده و وقتی ماشینش آماده شده گفته من پول نمیدم یا مثلا خیلی خیلی کمتر از اون چیزی که من باهاش تموم کردم می خواد پول بده.

درسته زیاد نیستن آدم های این جوری ولی خب هر چند ماه یه مورد این جوری پیدا میشه حتی یه بار طرف گفت پول نمی ده و تنها راه این بود که باهاش دست به یقه بشم که زنگ زدم به پلیس و پلیس هم که اومد گفت من نه ماشینش رو می تونم نگهدارم نه خودش رو من فقط اسمش رو می نوسم و صورت جلسه ش می کنم تو میری دادگاه و شکایت می کنی! 

آخه مثلا  برای پونصد تومن یا رقم های پایین کی میره دادگاه و خودش رو از کار رو زندگی بندازه و تازه بیشتر هم از جیب باید خرج کنه! ولی پر رویی اون نفر هست که آدم رو اذیت می کنه.. به نظرتون چه جوری باید حقم رو از این جور آدم ها بگیرم؟چه راه حلی داره که به پولم برسم زود؟

با این قوانین حتی به نظر خودم بهترین راه اینه که دست به یقه بشم و یه کتک هم بزنم طرف رو چون قانون میگه طرف باید برای پزشکی قانونی و اگه اثری باشه گواهیش کنه بعد بره دادگاه و شکایت کنه و خرج کنه تا بتونه مثلا چند تا مشت و لگدی که خورده رو به حقش برسه که هیچ کسی این کار رو نمی کنه اصلاً ارزش درد سرش رو نداره مگه اینکه آسیب جدی ببینه تو دعوا پس بهترین راه همینه که خود آدم به زور حقش رو همون جا بگیره از طرف ، بذار اون نفر بره شکایت کنه و بره دنبال حقش! نظرتون چیه؟ شما چه جوری حق تون رو می گیرید؟

 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات حقوقی (۳۹ مطلب مشابه)