من حدود چند هفته ی دیگه عازم سفر حج هستم . منتهی به دلایلی دوست ندارم اطرافیانم تا قبل از رفتنم چیزی بدونند و کلا نمیخوام دوستان و اطرافیان خبردار بشن یعنی میخوام وقتی رفتم موضوع رو بفهمند . 

برام پیش اومده که گاهی پشت سر بعضی از دوستان یا اونایی که باهاشون درارتباط هستم غیبت کردم یا اگه دلخوری بینمون بوده گاهی ناسزا گفتم. بهشون هم دسترسی دارم ولی به خاطر همون دلیلی که گفتم (اینکه نمیخوام بهشون بگم دارم میرم مکه و این حرف ها ) برام مقدور نیست برم پیششون و ازشون حلالیت بطلبم چون در این صورت علت رو میپرسند و مجبورم میشم توضیح بدم و بالاخره میفهمند کجا دارم میرم.

میخواستم ببینم آیا میشه بدون اینکه از خودشون طلب حلالیت کنم , براشون صدقه بدم و از خدا براشون طلب امرزش کنم  ؟ در ضمن دوستان , اگه سایت پاسخ به سوالات شرعی که خیلی سریع جواب سوالات رو بده ( در حد یکی دو روز ) میشناسید لطفا معرفی کنید . چون به هر سایتی مراجعه کردم چندین هفته طول میکشه که تازه شاید جواب بدن .

ممنون


بیشتر بخوانید ...

حلالیت طلبیدن از افرادی که به اون ها دسترسی نداریم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)