سلام 

مشکلم اینکه ذهنم درگیر چند رشته تحصیلی و چند شغله، راستش تست شخصیت شناسی دادم و تیپم INTJ شد و تست هالندم سنت گرا، بازم با این حال به نتیجه واحدی راجع به انتخاب رشته تحصیلی و شغل آینده نرسیدم.

 هر انسانی یه رسالت شخصی داره  که با توجه به رسالتش، استعداد فوق العاده بهش داده شده، من می خوام رسالت شخصیم رو پیدا کنم شغل و تحصیلی که توش می تونم فوق العاده باشم مشاوری می شناسید که واقعاً بتونه کمکم کنه؟ 

مشاوری می گفت برم شغل هایی که مدنظرمه یه مدت کارآموزی کنم و ببینم واقعاً علاقه دارم و.. امّا عمر من محدوده و همین الانشم ۲۲ سالمه و اگه بخوام برم برای هر کاری یه مدت کارآموزی و .... کلی زمان می بره، دیدید بعضی ها با اطمینان میرن ۱ رشته رو میخونن و موفقم میشن در حالی که همه بهشون می گفتند این رشته به درد نمی خوره و.... خیلی دوست دارم منم مثل این افراد بتونم با اطمینان ۱ تصمیم بگیرم، این تردید باعث شده انگیزه امم کم کم دارم از دست میدم.

شما خودتون چه جوری شغل مورد علاقه تون رو پیدا کردید؟، مشاوری رو می شناسید که بتونه کمکم کنه؟

ممنون میشم  لطف کنید وقت بذارید راهنماییم کنید.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شخصیت شناسی (۲۲ مطلب مشابه)