سلام

نمیدونم از کجا شروع کنم

من دختری ام که حتی نگاه به کُشتی هم به خودم حروم کردم تا همسر ایندم ناراحت نشه

یا فیلم و عکس های عاشقانه جنسی نگاه نمیکنم. نماز و اعمالم رو انجام میدم و سعی میکنم از گناه دوری کنم

اما چیزی منو عذاب میده و اونم ارتباط با پسرای فامیل و همچنین چت هست

نمیدونم اسم این ارتباطات رو چی بزارم؟

مثلا من باهاشون در مورد مختلف بحث و تبادل نظر داریم اما بحث عاطفی و عشقی نیست حتی اجازه نمیدم زیاد شوخی و خنده کنن و خودم رسمی حرف میزنم و از حرفای شوخ و محبت امیزشون میگذرم تا بیخیال بشن، اما نمیدونم همون مقداری که قبلا هم داشتم اما نه عاشقانه چه تاثیری توی ایندم داره؟ یعنی من دیگه پاک نیستم؟ بگم به خواستگارم که رابطه داشتم با پسرای چت در حد بحث و خواهر برادری؟ در حد تبریک عید و احوال پرسی با پسرای فامیل ارتباط دارم؟

واقعا این ارتباطات من دوستی محسوب میشده؟ من خیلی به خودم افتخار میکردم که دوست پسر نداشتم اما نمیدونم اسم این حرفا و رفتارامو چی بزارم؟ یعنی به همسر ایندم خیانت کردم؟

واقعا عذاب وجدان دارم و همش در حال توبه هستم اما بازم احساس میکنم گذشتم پاک نیست و همسر پاکی نصیبم نمیشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اعتراف در جلسه خواستگاری ! (۲۳ مطلب مشابه)