سلام 

فردا زمان کنکور تجربی است و من امسال خوب تلاش نکردم عوامل متعددی کارساز بودن در تلاش نکردنم.

بی شک یکی از تأثیرگذارترین موارد خودارضایی برام بوده. صرف چندین ساعت زمان در هفته برای گشتن تو سایت های پور.. و سستی و خستگی بعد خودارضایی واقعاً سست می کنه آدم رو و دیگه رغبت برای درس خواندن نمی‌مونه و سرزنش های درونی دردش از همه بدتره.

به لطف خدا ۷ ماه این لعنتی رو کنار گذاشته بودم ولی این اواخر نزدیک ۱۰ بار تکرارش کردم حتی امروز که فردا قراره برم سر جلسه دوباره این کار رو کردم.

تو این هفت ماه من گوشی و اینترنت داشتم و امّا سراغ فیلم و خودارضایی نرفتم واقعاً دارم از درون شعله می کشم که پاکی ام رو خراب کردم. نمی خوام باز امسال وقتی شروع کردم یکی از دغدغه هام این باشه.

حقیقتش اینکه حذف محرک راحت تر از مدیریت اون هستش به نظرتون اگه امسال خواستم بمونم پشت کنکور بهتر نیست که اصلاً گوشی هوشمند نداشته باشم؟، نداشتنش امن تر از این نیست که گوشی داشته باشم و خودم رو کنترل کنم ؟

«مرتضی ۱۴۰۰/۴/۱۰»



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)