سلام از شما میخوام یه خوبی در حقم بکنید و راهنماییم کنید.

من یک پسر 25 ساله هستم. الان تقریبا 2 ماهی میشه که از دختری خوشم اومده . بسیار دختر خوب و با شخصیت و محترم و البته با اعتماد بنفس و جرات بالا و کمی مغرور اما دوست داشتنی

این دختر خانم 22 سالشه . من احساس میکنم خیلی بهش علاقه دارم ، ولی یه مشکلی هست اونم اینه که این دختر تجربه یک عشق رو داشته ولی به اون پسر نرسیده، زمان زیادی هم از این قضیه نگذشته.

راستش من بیشتر عاشق غرورش شدم و البته چهره ی دلنشینی هم داره. میخوام بهش بگم دوسش دارم. برای ازدواج میخوامش . ولی بنظرتون قبول میکنه ؟

شکست در عشقش ممکنه رو زندگیمون تاثیر بذاره ؟

دوست دارم هر چه زودتر مال من بشه و خوشبختش کنم که سختی هایی که کشیده رو فراموش کنه و عاشق من بشه. بخاطرش حاظرم با همه بجنگم. فقط کمی ازتون راهنمایی میخوام. اگه میشه نظرتون رو بگید بلکه استفاده بکنم.

ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)