یعنی چی باید همدیگه رو درک کنیم ؟! من منظور شما رو نمی فهمم ! یعنی خانم من عین من فکر کنه ؟! خب شما حوصله تون سر میره دو سه روز دیگه . معنای درست درک کردن اینه که انعطاف پذیر باشه در مقابل من . نه درک مون یه جور باشه ! 

این قدر شیرینه زندگی اون آقا و خانمی که ، آقائه میگه ،‌ این دستگاه رو چطوری روشن می کنن ؟ هر چی زدم روشن نشد ! خانمه بگه بابا عزیز من بده من بده من ، تو هیچ وقت یاد نمی گیری ! بیا روشن شد ! درستش می کنه بهش میده . هوش دیجیتالی اینا با هم فرق می کنه !!! زندگیشون بسیار سرگرم کننده است . یا برعکس ، مثلا خانمه میگه کجا بود آدرس ؟! من بلد نیستم ! بگو من گم میشااا ! 

آقائه کیف می کنه ، میگه ببین سمت چپ برو ... ، چند دفعه تو رو باید خونه فامیل ببرم ؟! حالا جفتشون همه چی رو می فهمن ، ‌تا نگاه می کنن به همدیگه ... می خوای اینو بگی ؟ ... می دونم ! اینا چه زندگی سرگرم کننده ای دارن ؟

منو درک کنی یعنی این که اگه من قاطی کردم تو انعطاف داشته باشی منو درک کنی ،‌ اون قاطی کرد من درکش کنم ! عین مادر و پدری که بچه رو درک می کنه ، میگه من می دونم چشه ؟! الان قاطیه ، هیچی نگید ! 


تایپ شده از روی سخنرانی آقای پناهیان با موضوع " خانواده متعالی "

منبع کلیپ صوتی : بیان معنوی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)