خواهش میکنم کمکم کنید و یه راه حل بهم نشون بدین؟ من از بچگی نمازهامو میخونم حتی اون زمانی که به سن تکلیف نرسیده بودم به جرات میگم که من نمازم قضا شده ولی نماز قضا ندارم یعنی همشو به جا آوردم. الان ۱۲ ساله که ازدواج کردم و شرط ازدواجم هم ایمان و نماز خوندن شوهرم بود اوایل زندگیمون خیلی خوب بود.

همیشه شوهرم نماز میخوند. اما بیشتر از ۵ ساله که با حرفای خواهر کوچکش نماز و گذاشت کنار. انقدر تو مخش رفت که الان نماز نمیخونه هیچ به منم میگه تو خودتو اسیر نماز کردی.

خدا بین این همه افریده هاش از کهکشان تا زیر دریا منو که هیچم نمیبینه تا ازم نماز بخواد کلا طرز فکرشو عوض کردن. منم هر راهی رو امتحان کردم. حتی نمیخواستم ضامنش بشم تو بانک و راههای دیگه. گفتم نماز بخون تا ضامنت بشم. که اصلا قبول نکرد.

خواهرش زمان ازدواج انقدر نماز خوند تا به چشم بیاد و یکی اونو بگیره الانم که ازدواج کرده با یه ادمی که خدا رو هم نمیشناسه چه برسه نماز. کلا اونم نمازو گذاشته کنار.

الان سوالم اینه راهنمایی کنید چطور شوهرمو به نماز برگردونم؟؟؟؟

خیلی دوست دارم نماز بخونه؟ خونمون اصلا برکت نداره. هر چی پول در میاره اصلا خرج خونه نمیشه. بر عکس من که حقوقمو هم قرض میدم هم خرج خونه میکنم هم قسط میدم هم پس انداز میکنم هم شهریه ارشدمو دادم. فکر نکنین من میلیونرم. فقط اعتقادم اینه که ادم نمازخون پولش برکت داره. وگرنه من فقط حقوق کارمندی دارم. خواهش میکنم از دوستان که راهنماییم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)