من دختر بیست و خورده ای ساله هستم و شاغل، آدم مذهبی به هیچ وجه نیستم اما هیچ موقع به خودم اجازه ندادم بی بند و بار باشم، همیشه کاملا رسمی و ساده سرکار و دانشگاه رفتم حتی تو مجالس کاملا زنانه هم رسمی میپوشم و کلا از تیپ و رفتار جلف خوشم نمیاد.

همین طور همیشه تو جامعه تو روابط کاری و درسی چه با خانوم ها چه آقایون در حین معاشرتی بودن خیلی جدی و رسمی بودم و به کسی اجازه ندادم پرو بشه و بخواد لودگی و لوس بازی واسم در بیاره،  البته اینو بگم که تو زندگی خصوصی و دوستانه و فامیل نزدیک ادم گرم و صمیمی هستم و اعتقاد دارم تو هر موقعیتی باید یه جور مناسب رفتار کرد 

دوستان من می خوام همسر ایندم تا حدودی این خصوصیات من رو داشته باشه اما الان به مشکل برخوردم تا به حال خواستگار زیاد داشتم  اما وسواسی شده ام 

1- یه سری خاستگارام ادمای مقیدین اما مذهبی اند

2- یه سری ادمای روشنفکری اند اما جلفن یا سوسولن یا بی بند و بار

3- این اواخر یه شخصی بوده هم روشنفکر و به روز هم خیلی با ادب و سرسنگین و باوقار  اما من اونقدر تو پسرای اطراف و همکلاسی ها و همکارا پسرای بی ادب و بی تربیت و مریض جنسی دیدم که دیگه به هیچ مردی نمی تونم اعتماد کنم

خاهش میکنم کمکم کنید به نظر شما کدوم یکی از این سه مورد رو انتخاب کنم من با برخی تفاوتا میتونم کنار بیام اما اصلا دوس ندارم همسرم یه مرد بی تربیت بد دهن از اونا که فحش رکیک میدن و نمی تونن خودشون رو کنترل کنن باشه اصلا به نظر شما پیدا میشه؟ اگه اره از کجا بفهمم خاستگارم همچین ادمیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مسائل زنان شاغل (۳۵ مطلب مشابه)