من از بچگی تپل بودم، چون در اطرافم فقط من این مشخصه رو داشتم یا خودم حساسم این موضوع باعث ضعف اعتماد به نفس من شده بود مخصوصاً دوران نوجوانی، بعدها کمی بهتر شدم و سعیم همیشه بود که مواظب باشم و کنترل کنم وزنم رو چیزی که ذهن من درگیرشه شاید از نظرتون مهم نباشه ولی دوست دارم بدونم نظرات رو مخصوصاً آقایون.

واقعاً چقدر لاغری یا چاقی مهم می تونه باشه، مجردم و بالای 30 سال پرخوری عصبی می گیرم و این اصافه وزن با من هست درشت هیکل نیستم قدم متوسطه ولی تپل به قدری هم افکارم آشفته س فکر کنم از متنی که نوشتم هم مشخص باشه.

من احساسم اینه با ازدواج کردن به آرامش میرسم ولی فعلا که فرجی نشده خیلی تنهام تا حالا با نامحرمی ارتباط نداشتم ولی اشتباهی که کردم بلند پروازانه خواستگارانم رو رد کردم و پشیمانم، چون عمرم در تنهایی و حرف های بیهوده دیگران گذشت ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)