سلام

دختری هستم 25 ساله، پسر عمه ام خواستگارم هست و از زمانی که بچه بودیم توجه و محبت خاصی به من داشت تا بزرگ‌تر شدیم و از رفتارها و نگاه هاش علاقه اش به من کاملاً مشهود بود، روزی که خواستگاری کردن من کاملاً انتظار این موضوع رو داشتم و قبل از مطرح کردن پیشنهاد ازدواجش بارها به این مسئله فکر کرده بودم.

پسر بسیار خوبیه و از هر نظر ایده آل. خانواده‌ی فوق العاده با محبت و خوبی هم داره، از دوران نوجوانی خواستگار زیاد داشتم ولی ایشون همون چیزی هست که من از یک پسر انتظار دارم امّا مشکلی که هست همون طور که از عنوان این پست هم مشخصه بنده ایشون رو مثل برادر خودم می بینم و هیچ کشش جنسی بهش ندارم. 

هر قدر با خودم کلنجار رفتم خجالت می کشم حتی دید جنسی بهش داشته باشم. می خواستم بدونم آیا کسی تجربه مشابه منو داشته؟ آیا این مسئله حل شدنیه؟ تصمیم درست چیه؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)