سلام به همه دوستان

یه سوال دارم که حتی نمی دونم عنوانش باید چی باشه آخه حتی نوشتنش خیلی برام سخته

من از طرف شوهرم خیلی خواسته نمی شم!؟ دوستم داره و لارج خرج می کنه ولی حس اینکه می خواد منو نداره خیلی آرام و منطقی همه چیز پیش می بره اهل هیجان و انرژی نیست.

۲ تا فرزند دارم

دلم می‌خواست کاری کنم ایشون یک بار به من هیجان خاصی نشون بدند من واقعاً دوستش دارم همیشه شور و شیدایی خونه با من بوده ایشون اصلاً شروع کننده نیستن و ادامه هم نمی ده کلاً با بچه‌ها ضد حال نزنه بیشتر توقعی نداریم شوخی‌ها و حرف ها اصلاً خنده مون نمی گیره ولی به بچه‌ها اصلاً نشون نمی‌دم همیشه تعریف می‌کنم هیچی نتونم بگم میگم مثلاً رانندگی باباتون حرف نداره. 

ایشون نخبه است و هوش بالایی داره و فوق العاده فعال و پویا واقعاً تعجب می‌کنم چطور نمی تونه شادی و هیجان بیاره ولی در عوض اگه اتفاق بدی بیفته و می تونه تا ماه‌ها ما را تو غم اون اتفاق بسوزونه یعنی در مواقع بحرانی وارد عمل نشم بچه هام میگن ما می خوایم از خونه بریم خودم هم افکار بدی میاد تو ذهنم و وقتی هم در مورد رفتارش صحبت می کنیم قبول داره ولی تغییری نمی ده

بالاخره زندگی بالا پایین داره منم نمی تونم همیشه همه چیز کنترول کنم دلم می خواد وقتی انرژیم کم میشه شوهرم با حرف خاصی با رفتاری منو خوشحال کنه.

در کل سؤالم اینه چه کار کنم یه مرد باهوش و فعال با تمام سلول هاش منو بچه هامون بخواد؟ با حس و شور بخواد 

من چی کم گذاشتم چه اشتباهی دارم چه راهکاری میشه داشته باشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)