سلام وقت بخیر

من کم کم دارم فارغ التحصیل میشم و لیسانس رشته ادیان رو اخذ کنم، ولی من توقعم از خودم بالاتر از داشتن این مدرکه و تصمیم دارم ادامه تحصیل بدم.

ولی بین دو رشته‌ی کاملاً متفاوت شک دارم, من به رشته مامایی علاقه دارم همه ی سختی هاش رو می دونم و خیلی باید براش تلاش کنم ولی ارشد رشته‌ی ادیان هم بدم نمیاد ادامه بدم .

می تونم برم دین شناسی و مطالعه حقوق زنان و جایگاه زنان و یا اینکه تبلیغ دینی رو بخونم, به نظر شما آدم‌ها وقتی من رشته‌ای که انتخاب کردم رو بهشون بگم در حالی که تو هر دو موفق باشم بیشتر از کدوم خوش شون میاد و این هم بگم کار خیلی برام مهمه و اینکه شاغل بشم, خیلی ممنون میشم در این تصمیم من رو راهنمایی کنید واقعاً بین دو راهی هستم و نمی خوام وقتم بگذره.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)