سلام دوستان وقت تون بخیر

من جدیداً نامزد کردم.

ایشون میگه که تو ایّام خاص (شب یلدا و سیزده بدر ...) باید پیش خونواده ی اون باشیم. البته این هم بگم که تو شهر نیستیم. کلاً قراره تو شهر اون ها پیش خونواده اون باشیم.

اصلاً هم قبول نمی کنه که یکی در بین کنیم.

میگه من تک پسرم باید پیش خانواده م باشم وگرنه مامانم تو اون روزها می بینه همه پسراشون پیش شون هستن ناراحت میشه (مامانش مریضی عصبی داره) میگه یه وقت مریضی مامانم عود می کنه ...

خلاصه میگه تو خود اون روزها نمی شه تو روزهای قبل و بعدش می تونیم بریم، من سر این موضوع واقعاً ناراحتم خب بالاخره منم دلم می خواد تو اون روزها پیش مامان بابام باشم.

در حدی که یه کم پشیمون هم شدم! 

می خواستم بدونم بقیه نظرشون چیه؟ خیلی دوست ش دارم، آدم خوبیه ولی این کارش برام ناراحت کننده ست.

البته این هم بگم که چندین بار با هم حرفم زدیم آخرش به بحث و دعوا کشیده شده میگه ما رسم مون این طوره و فلان. منظور اون گزینه ای که باهاش حرف بزنم تاثیری نداشت.

به نظرتون زیادی حساسم؟ باید چه کار کنم؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)