سلام وقت تون بخیر 

بابت موضوعی می‌خواستم نظر شما رو بدونم من ۱۸ ساله هستم و در سنین تقریباً ۱۴ سالگی فکر کنم به دختری علاقه مند شدم (البته پاک بوده) که تقریباً از من ۴ سال کوچک تر بود و من این زمان زیاد با جنس مخالف ارتباط نمی‌گرفتم منظور دوستی نیست، منظورم اینکه دور و برم زیاد دختر نبود در واقع اصلاً کسی نبود که ارتباط بگیره یعنی چه در فامیل یا هر جای دیگه.

ولی خب اشتباه کردم به ایشون علاقه مند شدم و یک سال گذشت بعد اسباب کشی کردیم و به مدت چهار سال من ایشون رو ندیدم ولی حسم از بین نمی ره الآن حس می‌کنم که باید برگردم و پیداشون کنم چون فکر می‌کنم دیگه اون حسی رو که اون زمان به این خانم داشتم دیگه تکرار نمی شه.

 این سوال رو از اشخاصی دارم که تجربه داشتن که ۱ جنس مخالف رو شدید دوست داشته بودن ولی بعدها تونستن مثل اون حسه خاص رو به یک شخص دیگه داشته باشن یا حتی بهتر از اون حس.) 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)