سلام دوستان

ایّام به کام. می‌خواستم لطف کنید و راه‌هایی که برای تبلیغ کسب و کار هست را کامل برام توضیح بدید. در نت اطلاعات بود امّا به دردم نخورد. 

من مهارت‌هایی دارم که می خوام درآمد کسب کنم نمی دونم چطور تبلیغ کنم. یکی از راه‌ها پخش تراکت و کارت بلدم که خب هزینه داره و نسبتاً زیاده و الآن میگن دیگه اونقدرها پربازده نیست و فصای مجازی روی کار اومده! 

پیج هم زوم امّا کسی ندارم دنبال کنه و هزینه تبلیغ صفحه م را ندارم ممنون میشم کمکم کنید بگید چه کنم. تهران زندگی می‌کنم و کارم تدریس و مشاوره کنکوره و خوشنویسی هم بلدم. می خوام تابستون آرایشگری هم یاد بگیرم.

به جز آرایشگری لطف کنید حرفه‌های پردرآمد برای بانوان را هم بفرمائید ممنون میشم چون فقط خیاطی و آرایشگری را سنیدم پردرامدن و حرفه پردرآمد دیگر نمی‌شناسم! در تبلیغات و کسب مشتری هم به شدت مشکل دارم سرمایه اولیه ام هم صفره.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)