سلام خدمت همگی

بنده (پسر) به یه مدت طولانی عادت داشتم به کار خیلی زشت خ ا و خدا رو شکر توبه کردم، ولی مشکلی که هستی بعد از توبه با اینکه هیچ وقت برای این کار وسوسه نشدم، ولی وقتی تنها تنها میشم اصلاً یه جور خیلی بدی دلم می خواد که این کار رو کنم و متأسفانه هم تا حالا نتونستم بهش غلبه کنم. یعنی در حالت عادی اصلاً تحریک نمی شم و کلاً از چیزهای تحریک کننده دو کیلومتر فاصله می‌گیرم، امّا بلافاصله که تنها میشم، (خیلی خیلی ببخشید این رو میگم) از فکر تماشای فیلم... با صدای بلند نمی تونم بیرون بیام و دوباره دست به اون کار می زنم.

من آدم اهل نماز و حلال و حروم هم هستم ولی وقتی تنها میشم دیگه کلاً دین یادم میره، حتی بارها با خودم عهد کردم بلافاصله که تنها شدم با صدای بلند ادعیه گوش کنم امّا خیلی ناجور وسوسه میشم و کار به اون جا نمی کشه.

واقعاً درسته که شیطون یار آدم تنهاست، می‌خواستم بگم کسی پیشنهادی چیزی نداره وقتی تنها میشم افکارم رو کنترل کنم؟ یه کاری کنم این شیطان لعنتی گورشو گم کنه؟ خسته شدم از بس قبل از نماز خ ا کردم و دوباره توبه و غسل کردن، اگر کسی راهنمایی داره خواهش می‌کنم دریغ نکنه. پیشاپیش ممنونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)