سلام همه مخاطبین عزیزم وبلاگ

سوال من در رابطه با دانشگاه شاهد هست کسی از شما یا آشناهاتون تو این دانشگاه تحصیل کرده؟ به نظرتون دانشگاه خوبیه؟ تا جایی که من شنیدم چادر برای دانشجو دختر اجباری هست درسته؟ مشکل اینجاست من چادری نیستم و مواقعی که مسجد مکان زیارتی یا مراسم زیارتی و این جور جاها میرم چادر سر می‌کنم به نظرتون احتمال قبولی دارم اصلاً ارزش داره؟ و اینکه مثل دانشگاه بقیه الله سپاه تحقیق می کنن و حقوق داره؟ چون من اقوامم یه عده معتقد و نظامی هستن امّا دور و برم دخترهایی هستن که حجاب شون چنگی به دل نمی زنه من با هاشون ارتباط دارم 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)