سلام به همه

می خوام بدون مقدمه بپرسم، پسرها تو ذهنشان چی می گذره وقتی به یه دختر خیره میشن؟ 

البته منظورم هر خیره شدنی نیست. ببینید اخیراً در دانشگاه چند مورد دیدم که مثلاً یه آقا پسری داره به من نگاه می کنه ولی اگر دقت کنی حتی پلک هم نمی زنه! بعد نگاهش جوری هست که با وجود اینکه مشخصه داره به طرف من و به من نگاه می کنه ولی انگاره ذهنش یه جا دیگه هست! انگار نگاه نمی کنه! مثل کسانی که هیپنوتیزم شدن به یه نقطه! 

ممکنه بخواهید بگید خب این حالت برای همه پیش میاد که به یک نقطه نگاه کنند و برن تو فکر ولی بقول معروف این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست! 

منظورم اینه که مثلاً من وارد اتاق میشم و آن آقا سرش را برمیگردونه و منو می بینه و همون طوری خشکش می زنه بعد دیدن من. انقدری فریز میشه که حتی سرتکون دادن من و سلام دادن من را با تاخیر جواب میده! حتی مورد دیدم که اصلاً جوابم نداد و همین جوری نگاه می کرد فقط! 

ببینید موردی که میگم یه نفر نبوده که بگید فکری شدی و... حداقل ۴ تا از پسرها همکلاسی را در موقعیت های مختلف دیدم که این جوری خشکشون زده موقع نگاه به من! مخصوصاً وقتی یچیز جدید ازم ببینند. مثلاً یه بار حواسم نبود مقنعم رفته بود عقب در طول ۴ سال تحصیلم اولین بار بود این جوری می شد شاید. دیدم یکی از آقایون همکلاسی همین جوری خشکش زده! حالا این جا موهام معلوم بود. ولی جاهای دیگه نمی دونم چرا وقتی نگاهم می کنند این جوری میشن! انگار هیپنوتیزم شدن! بعضاً حرکت کردن من را تا چند ثانیه نمیفهمند! مثلاً اگر سرم تکان بدم. فقط نگاه....

نمی دونم فهمیدید منظورم رو یا نه؟ اصلاً برای شما هم پیش امده؟ آقا پسرها خودشون تا حالا این جوری شدن؟ قضیه چیه؟ 

ببینید من نگاه های هیز هم دیدم. آن نگاه ها یه اختیاری پشتشه طرف خودش می خواد دید بزنه. مشخصه. ولی این موردا که من میگم واقعاً نگاه های خیره مبهوتی هستند! حتی بعضاً وقتی در حال مکالمه رو در رو هستیم حس می کنم تو نگاهشان یه بهت و حسرتی هست! انگار آدم ندیدن.

حالا فکر نکنید همه پسرها کلاس ما دائماً این جوری قفلی میزنندا! نه فقط گاهی دیدم که این جوری شده. از افراد مختلفی هم دیدم. مطمئن هستم هم که داشتن به من نگاه می کردند چون من در مسیرشون یا رو به رو یشان قرار نگرفته بودم. اون ها خودشون سرشون را به سمت من برگردانده بودند و یا داشتیم با هم حرف می زدیم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)