سلام 

من دختری هستم که تازه ازدواج کردم. متأسفانه از اواسط عقد متوجه علاقه بیش از حد شوهرم به خواهرش شدم.

ایشون به معنای واقعی عاشق اون هست با اینکه ایشون شهر دیگه ازدواج کردن امّا روزی یک بار با هم حرف می زنن مدام دلتنگش میشه، وقتی اون رو می‌بینه مدام بغلش می کنه و اون رو می بوسه ماساژ میده به موهاش خیره میشه دست همدیگه رو می گیرن دور اتاق راه میرن وقتی اون رو می بینه تمام توجهش به اون میره و واقعاً حال منو بهم می زنه.

خواستم ببینم در صورتی که تو زندگی خیلی با من سخت گیره و اصلاً مهربان نیست خواستم ببینم من حساسم یا ایشون غیر عادی هستند چون واقعاً تحملش رو ندارم و به طلاق فکر می‌کنم. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)