سلام

دختری هستم که به تازگی متوجه یک سری رفتارها از سوی جوانان و نوجوانان در جامعه شدم و هضم این موضوع برام خیلی سخته. 

نمی دونم چرا ولی نمی تونم آدم‌های بی بند و بار رو تحمل کنم و به شدت سبب ناراحتی ام میشن و یا دلم براشون می سوزه از این می‌ترسم که بزرگ‌تر بشم و در جامعه پررنگ‌تر بشم (دانشگاه، محل کار و ...) این‌جوری مطمئناً رفتارهای نامناسب بیشتری بیبینم و ذهنم درگیر این طور مسائل بشه. 

شنیدن اینکه بعضی دختران و پسران در سنین پایین اهل بعضی منکرات هستند و راجع به چیزهای بدی با هم صحبت می کنن واقعاً منو زجر میده. می‌ترسم اگر دانشگاه برم خصوصاً اگر شهر دیگه ای باشه چطور باید این شرایط رو تحمل کنم. لطفاً راهنماییم کنید در این مسئله. من خیلی عقب مونده ام یا بعضی از نوجوانان و جوانان زیاده روی می کنند؟ 

چطور باید با این مسئله کنار بیام؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه)