سلام علیکم! 

قضیه اینه که جو کلاس ما خیلی منفی عه!...یه عده دختر دبیرستانی هستن که هیچ چهارچوبی ندارن!منظورم اینه که دقیقاً هر چی خزعبلات و شایعه و چرت و پرت و از این حرف هاست اینها می زنن.. 

از طرفی میگن وقتی شما می خوای امر به معروف و نهی از منکر کنی و با کلاً حرفی بزنی به طرف ببین نقطه مشترک شما و اون طرف چیه؟ 

نقطه مشترک تون قانون عه؟! قرانه؟ انسانیته؟ از همون مورد وارد شو و باهاش حرف بزن! 

ولی همکلاسی‌های بنده هیچ چارچوبی ندارن که باهاشون حرف زد. یا چارچوب شون بی بی سی و ... یا مثلاً هر چی تو اینستاگرام میشنون رو قبول می کنن حالا تو بیا بگو دروغه! مگه باور می کنن؟ 

 

خلاصه هر وقت حرفی می شنوم که می زنن خیلی اعصابم خورد میشه و کلاً یک جورایی به خاطر مذهبی بودنم طرد میشم... 

منم بعداً وقتی میام این طرف یکسره تو ذهنم جواب شون رو میدم چون تو واقعیت بهم گوش نمی کنن یا چون همه همزمان با هم هستند نمی تونم بگم و... 

یکسره تو ذهنم در حال جواب دادن به شبهه هاشونم و حرف‌هایی که می زنن و دلیل و مدرک آوردن! 

واقعاً همه ش دارم بی دلیل اعصاب خودم رو خورد می‌کنم! چطور باید بی تفاوت باشم!؟ نسبت به حرف هاشون... نسبت به طرد کردنم ... ، نسبت به شبهه هاشون؟، اصلاً باید چطور رفتار کنم؟ 

من خودم همیشه یه دفتر دارم که وقتی بقیه مشغول حرف زدن تپش چیز میز می‌نویسم و حواسم رو پرت می‌کنم ولی واقعاً بعضی اوقات عصبی میشم... همه ش حرف هاشون میاد تو ذهنم بی خردی هاشون زودباور بودنشون تو رسانه.. ببخشید این قدر طولانی شد شرمنده.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل روز جامعه (۶۵ مطلب مشابه)