سلام به همه مخاطبین عزیز 

من دبیرستانی هستم و یواش یواش دارم برای کنکور می خونم «دعا کنید موفق بشم» مدتیه فشار درس ها زیاده با وجود اینکه هنوز کتاب ها نرسیده امّا من جدا از مدرسه امتحان‌های مهم دیگه ام دارم که دارم می خونم (بهش فکر می‌کنم استرس می‌گیرم) خلاصه که یا سرم تو کتابه یا تو گوشی و تحرک چندانی ندارم و تحرک در یادگیری بهتر هم موثره. 

به خاطر همین تصمیم گرفتم راه برگشت تا خونه با بچه‌ها پیاده بیام هم پیاده روی محسوب میشه هم چون راه می خوره به داخل شهر حال و هوای آدم عوض میشه.

امّا چند روز پیش که به همراه مادر بر می گشتیم دقیقاً مسیری که ما تا خونه طی می‌کنیم رو چند تا دختر داشتن می‌رفتن که یک دفعه چند تا پسر که داشتن با موتور می اومدن مزاحم شون شدن، کاش فقط تیکه بود طرف انگار مست کرده، رسماً با موتور داشت می اومد رو دختره و ... 

حالا نگران شده و میگه نه اون سمت پره پسره و از این جور حرف ها به من اعتماد داره تا حدودی، امّا به قول مادران جامعه ناامنه (چی بگم ) حالا ما که عادت کردیم و من همیشه مراقبم امّا مادره دیگه چه کار کنم راضی بشه؟ چه این چه تنهایی بیرون رفتن 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)