سلام خدمت همگی

من یه سوال دارم ولی از کسانی که قصد دارند به این سوال جواب بدن، درخواست می‌کنم که این سوال رو با پیش فرض "مشکل مالی نداشتن" جواب بدن.

یعنی اگر مشکل مالی نداشته باشین در مورد این موضوع چه تصمیمی می گیرید؟ دلیل انتخاب تون رو هم حتما بنویسید.

سؤالم هم این هست؛ 

دوست دارید چند تا بچه داشته باشین؟ 

یه درخواست دیگه ای که دارم اینه که اگر مقدوره موقعیت خودتون رو هم بنویسید که به چه عنوان دارید به این سوال جواب می‌دید یعنی آیا به عنوان مادری که تعداد زیادی بچه داره، دارید نظر می‌دید یا به عنوان کسی که تجربه‌ای از دوستش که تک فرزند هست شنیده و ...

پیشاپیش هم تشکر می‌کنم از همکاری تون.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)