سلام به همه دوستان 

لطغا قضاوت و سرزنشم نکنید، از همه می خوام نظر بدن به خصوص خانم‌های محترم. 

من روزهای بدی رو سپری می‌کنیم. با خانم محترم و موجهه ای آشنا شدم. بگذریم از اینکه آشنای ما خوب پیش نرفت چون موقعی که ایشون وارد زندگیم شد شرایط روحی خوبی نداشتم بیشتر این آشنایی برای من جنبه تسکین داشت خیلی جدی نبود برام از طرفی شناخت کمی هم داشتم از این جهت که نمی دونستم ایشون چقدر خانوم و باشخصیت هستند. 

به خاطر شرایط روحی که داشتم (از یک رابطه عاطفی بد بیرون امده بودم) و بی اعتمادی که داشتم برخورد خوبی با این خانوم نداشتم این هم اصافه کنم ایشون اطلاعی نداشتند از من پرسید ولی من مخفی کردم رابطه کم و بیش پیش رفت، من هم مثل یه آدم خود خواه و کله خر به انواع روش‌ها اذیتش کردم، گفتم این هم مثل قبلیه اولش همه شون خوب هستند ادامه دادم. 

ایشون دختر فوق العاده باهوشی هستند، فهمید امّا به روی خودش نیاورد، من فکر کردم نمی دونم بیشتر اذیت کردم اون هم یه مدتی قطع ارتباط کرد ولی برگشت. 

صادقانه گفت می دونستم کار تو بوده ولی می بخشمت، این رو گفت و رفت می تونست انتقام بگیره ولی این کار نکرد، همون موقعی که ارتباط رو قطع کرد فهمیدم کی بود، هم عذاب وجدان گرفتم هم ناراحت از اینکه یه عشق خالص از دست دادم، از اون دختر بگم هم ظاهر خوبی داشت و هم باطن زیبا. دختر دم دستی و سطحی هم نبود به راحتی با هر کسی دم خور بشه، الآن یک سال قطع ارتباطیم می دونم هنوز به من علاقه داره و ازدواج نکرده، مشکل من اینه چه طوریه با این همه خرابکاری باهاش ارتباط بگیریم. 

یه تحقیق مفصل کردم همونی که واقعاً می خوام هست، تصیمیم الآن به خاطر احساسات نیست فقط، عقللانی هم هست 

فقط میسر برام هموار نیست از مشاور مشورت گرفتم راه های پیشنهاد داد ولی خواستم نظر دوستان رو خصوصاً خانوم ها رو جویا بشم، ایشون 8 سال از من کوچکتر هست هر دو بالای سی سال سن داریم. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)