سلام وقت تون بخیر 

من قبلاً با شخصی که دوسش داشتم نامزد بودم ولی قبل اینکه عقد کنیم رابطه مون بهم خورد. بعدش یه بار دیگه سعی کردیم بهتر بشیم امّا این اتفاق نیفتاد و کلاً رابطه مون تموم شد حتی من بعد اون جریان دیگه نمی تونستم با کسی آشنا شم تا اینکه بعد چند ماه بالاخره یه آقایی به دلم نشست و حس مون دو طرفه بود و درخواست آشنایی شون رو قبول کردم. 

خانواده‌ها در جریان هستند و ما هم داریم با هم آشنا میشیم واقعاً با توجهه و حتی حس می‌کنم خیلی بیشتر از فرد قبلی منو دوست داره. برای ازدواج مون برنامه ریزی می کنه و این حرف‌ها. 

مشکل اینه که من گاهی ناخودآگاه مقایسه شون می‌کنم یا گاهی فکرم میره سمت نامزد قبلیم و دلم براش تنگ میشه و وقتی هم پیش اون آقا نیستم دلم برای فرد جدیدی که وارد زندگیم شده تنگ میشه. آیا یه ملک دو تا فرمانروا داریم!؟ میشه همزمان عاشق دو نفر بود؟ 

من واقعاً از این فردی که تازه اومده خوشم میاد حتی دوست دارم باهاش زندگی تشکیل بدم چون پسری هستش که خود ساخته ست دانشجوعه امّا با پول کار و زحمت خودش ماشین خریده همه چیزش سر جاست پول پس انداز می کنه و آینده نگره یعنی به عنوان یه مرد میشه بهش تکیه کرد. 

امّا این موضوع که گاهی موقع یه آهنگ یه دیدن یه صحنه یا شنیدن یه حرف یک دفعه ذهنم میره سمت کسی که قبلاً عاشقش بودم حس می‌کنم در حق ایشون اشتباه میشه. در حالی که واقعاً حس می‌کنم دوسش دارم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)