سلام وقت بخیر

من پسری در بازه سنی ۲۰ تا ۲۵

بعد از سه بار شکست عاطفی متفاوت (هر سه بار مقصر نبودم و فقط اومدم که منو به این روز در بیارن) 

بعد از کمک نکردن خدا و ندیدن تلاش هام (از شما حرکت آزمون برکت) 

بعد از تلاش برای هر آرزوی و نرسیدن بهش (۱_ فوتبال که اگر به من گوشه چشمی داشتند از کاسیاس کم نداشتم ۲_ پزشکی ۳_ دنبال کارم ولی رفقام همه آز من سطح مهارتشون توی حسابداری پایینه امّا من بالاعه اون ها میرم مصاحبه میرم سر کار ولی من صد تا مصاحبه رفتم هیچ) 

بعد از داشتن دوستان نه چندان خوب

بعد از گذشتن......

بسته نمی گم دیگه شاید به نظرتون روتین و ساده بیان ولی اتفاقات بدی بودن خیلی تلخ

بچه‌ها من به شدت عصبی شدم و پرخاشگر بیشترین علتش هم آخرین شکست عاطفی بود که خوردم به ناحق آخرین بی رحمی که ازخدا دیدم همه ش مقصر اونه هر چی می کشم و هر چی ندارم باعثو بانیش اونه و ازش خسته م

من دیوونه نیستم یا مشکل روانی ندارم فقط کینه‌ای شدم خیلی

یاد اون اصلی خودم میفتم گریه م می گیره

خسته ام اون دختری که عاشق. بودم با حقارت و بی رحمی ترکم کرد و رفت

چند ساله به خدا دقت کردم محل حیونم بهم نمی ده از حیوان براش کمترم

نمی بینه

نمی بینه چشماش رو بسته یا شاید از دست داده نمی بینه سه نفر از نظر عاطفی خوردم کردن نه بچه‌ها خواهش می‌کنم نگید که خدا بهت عقل داده بچه‌ها مثل این می مونه که همین خدا با این عزت ش یک دفعه. شیطان از آب در بیاد بعد این همه سال اعتقاد چه حسی بهت دست میده می خوای بگی عقل داشتی نباید معتقد می‌بودی منم همین بود ماجرام یک دفعه رفتن بی دلیل و تنهام گذاشتن با رحمی یک دفعه رفقام نامرد میشن و بد ذات یک دفعه آدم‌های زندگیم بد میشن بی دلیل

امّا اون بالایی هیچ کدوم می بینه

من عصبی شدم خیلی کینه‌ای شدم و دلخورم هر چی با خودم حرف می زنم که اصلاح شو ولی بی فایدست هر چی کتاب می خونم بی فایده ست هر چی به پیج‌های آدم‌های موفق نگاه می‌کنم بی فایدست

دلم برای اون اصلی خودم تنگ شده آخه چرا اون ترکم کرد چرا بهم نامردی کرد با رفتنش ببین به چه روزی افتادم امّا شما نمی دونید که م براش چ کردم نه خرج مالی نکردم کارهایی کردم براش که با پول هم میشدانجام داد ولی بی ارزش می‌شد خودش هم می دونست بچه چرا این‌جوری شما چرا اون آدم قبلی نمی شم

از دختر متنفرم بدم میاد کینه‌ای شدم تا حالا ده تا دختر دیگه رو الکی دست به سر گذاشتم و برام عادی شده من این نبودم من نبودم واقعاً چون شکستم عق ده ای شدم و کینه‌ای شما چه کلماتی می‌خوایین بهم بدین نکنه شماها هم دروغ بگین بهم تو کامنت یا شاید من دروغ بشنوم

بهم نمی تونی کمک کنی می تونی؟ 

من دوسش داشتم امّا رفت

من به دوستم کمک کردم ولی قد ندونستم

جوونیم رفت خوشحال هر کسی که صبح می‌خوابه و شب بیدار میشه و می بینه تو این دنیا نیست

دیگه اون آدم سابق نمی شم و این از همه دردناک تره برام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)