یه چیزی ذهن من رو درگیر کرده چند وقتی تو اینستاگرام دارم ایرانی های خارج از کشور رو دنبال می کنم می بینم که بدون استثناء اکثرشون بدون حجاب و فوق‌العاده شادن، حتی بعضا موفق.

خانم ها از حداقل حجاب برخوردارن، زیبایی هاشون به بهترین وضع ممکن نشون میدن خیلی زیبا هستن انواع و اقسام لباس ها و مدل ها تن شون هست و زنانگی رو نشون میدن امّا اینجا ایران طور نیست.

من خودم هم با حجاب هستم. نمی دونم ما درست زندگی می کنیم یا اون ها دارن از زندگی بهره لازم رو میبرن، نه فقط ایرانی ها، خارجی ها هم وقتی انواع لباس ها و مدل ها رو می پوشن و فوق العاده زیبا میشن، دخترهای ما تو ایران دختر زشت نداریم اگر مثل اون ها لباس می پوشیدن شاید اعتماد به نفس شون صد برابر می شد.

شاید برای همینه که آمار ازدواج تو ایران مخصوصاً تو دختر هایی که دیده نمیشن این قدر پایین هست حس می کنم تو ایران همه چیز سخت گرفته میشه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)