سلام وقت همگی به خیر 

دخترم و ۲۵ سالمه. راستش من چند وقته خیلی احساس نیاز به ازدواج می‌کنم. چون سنم داره میره بالا و خواستگار زیاد ندارم. 

دانشجوی ارشد دانشگاه دولتی هستم و چون خیلی سرم با درس‌ها شلوغه و درس هام زیاده، تصمیم گرفتم تا تموم شدن درس هام سر کار نرم در واقع وقت هم ندارم...دو سال هم کرونا بود نه تونستم دانشگاه برم و نه سر کار...فرصت دیده شدن توی بهترین سن رو از دست دادم...ان شاء الله حتماً خیر بوده...

مشکل من دیده شدنه...که در واقع دیده نمی شم...

به نظرتون جایی هست برم یا کاری هست انجام بدم که دیده بشم؟ خیلی وقت‌ها دلم می‌خواست می تونستم برای کسی که مد نظرم هست پا پیش بگذارم، یعنی برم دنبالش بگردم و پیداش کنم...ولی امکانش نیست...

با دادن اطلاعاتم به مرکز معتبر که کار معرفی ازدواج می کنه هم مشکلی ندارم. به جز همدم تبیان البته، چون خیلی ریز اطلاعات می خوان و من نمی تونم در اون حد... 

قبلاً نهاد رهبری دو تا دانشگاه معروف مشخصاتم رو دادم امّا خیلی کم مورد معرفی کردند، با اینکه شرایطم بد نیست...تازه می‌گفتن خیلی هم فعال هستند و این برام عجیبه! نمی دونم شاید پسرها توقعات شون بالا رفته...؟ البته چند بار بهشون ناشناس زنگ زدم که چرا مورد معرفی نمی‌کنید مگه آمار ثبت نامی زیاد نیست؟ گفتند خیلی وقت‌ها پسرها دخترها رو نمی پسندن (چون اول دختر به پسر معرفی میشه بدون اطلاعِ خود دختر)، و یه بار هم یکی از معرف‌ها برگشت گفت پسرها اینجا سخت گیر هستن و...

ولی من فعلاً چاره ای جز تحمل ندارم، و فعلاً اندک امیدم به همین مراکز هست که بهم مورد معرفی کنن...

خواستم از اطلاعات دوستان هم بهره مند بشم، جایی مورد اعتماد و موثق می شناسید که واسطه گری ازدواج انجام بدهند و آمار خوبی داشته باشند؟ 

هر پیشنهادی هم دارید من کامنت ها رو می خونم. 

آرزوی یافتن همدم به زودی برای همه دارم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)