سلام به همگی

من یه پست قبلاً گذاشته بودم در مورد اینکه درگیر یه مشکل روانشناختی شده بودم و خیلی اذیتم می کرد.

اون هم اینکه خیلی به خانم‌های ورزشکار کار و دخترانی که خصلت جنگجو دارن علاقه دارم. البته بخش عمده تصورات غلط من تصاویری بود که در اینترنت دیده بودم. (و خب هنوز هم اذیتم می کنه ولی می تونم مقابله کنم) 

دوستان اینجا راهنمایی خوبی کردن و به یه مورد خیلی خوبی اشاره کردن اینکه به جای عضله قوی باید یه دختر روح بلند و والایی داشته باشه و من باید در این مورد مطالعه کنم.

سوالم اینه چه جوری و از کجا بتونم چنین افرادی رو بیشتر بشناسم یعنی چه کتاب یا منبعی در این مورد می‌شناسید که معرفی کنید. واقعاً دلم می خواد این رو بدونم چون تجربه زیادی ندارم و ترسم از اینه که اگر درآینده واقعاً دختری با ظاهری که توی فانتزی‌ای لعنتی من بود باهام رو به رو بشه آیا من توان مقابله خواهم داشت یا نه.

شما من رو نمی شناسیم ولی من نه آدم این‌جوری هستم نه می خوام اشتباهات این طوری مرتکب بشم. لطفاً این برادر کوچک تون رو هم راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)