از سال ۹۴ به بعد که اینستاگرام شبکه اجتماعی اصلی مردم شد یواش یواش بلاگر ها یا اینفلوئنسر ها تو جامعه به وجود آمدن.

اکثر بلاگر ها خانم یا زن و شوهر هستن که از زندگی خودشان عکس میگذارن و روزمرگی خودشان را نشان میدن، اکثراً هم پولدار هستن و بعضی از اون ها هم کارشان مسافرت رفتن هست و از جاهای مختلف که میرن عکس میگذارن، امّا ۹۰ درصد بلاگر های اینستاگرام بی حجاب هستن. هر خانمی که از خودش عکس بی حجاب داخل شبکه‌های اجتماعی بگذاره مرتکب کار گناه شده و گذاشتن عکس بی حجاب تو شبکه اجتماعی حرام هست.

۲ خانم دو قلو متولد ۱۳۷۲ تو اینستاگرام هستن طوری که البته همسران اون ها ۲ قلو نیستن و یک پست گذاشتن که ما ۴ نفر داخل یک خانه زندگی می کنیم که به بعضی از فالور ها برخورد و آنفالو کردن، دین اسلام میگه خواهر یک زن به شوهرش محرم نیست ولی این ۴ نفر بی حجاب با هم عکس میگذارن، این کار ترویج فحشا هست و حتی خانمی که از خودش عکس بی حجاب بگذاره داره ترویج یا اشاعه فساد فحشا می‌کنه.

اگه این ۴ نفر زن و شوهر تو عربستان زندگی می‌کردن و این پست را می‌گذاشتن همین فردا پلیس دستگیر شان می کرد و قاضی دادگاه به اون ها ۱۰ سال حبس می داد چون عربستان به ترویج فحشا خیلی حساس هست، تو عربستان مردمشان اینستاگرام دارن امّا هر خانمی که تو عربستان از خودش عکس بی حجاب بگذاره سریع پلیس دستگیرش می‌کنه و جلوی ایجاد بلاگر ها و اینفلوئنسر ها را می گیرن 

از نظر شما کاربران خانواده برتر بهتر نیست ایران هم از عربستان الگو بگیره و با بلاگر های بی حجاب برخورد کنه؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)