عرض سلام وادب دارم خدمت همه خواهران و برادران گرامی 

سریع برم سر اصل مطلب واقعیت مدت هاست به دنبال همسری می گردم 

 نتوانسته ام مورد مناسبی را یافت کنم، بنده به لطف خدا شاغل شده ام 

و اهل شهرستان بندرماهشهر خوزستان، لطفاً نگویید (این حرفی هست که می زنید اومدید همسر یابی کنید!)

واقعیت توی این دوره زمونه ای که دیگه رفت و آمد ها کم شده و همه هم فقط دو تا چشم از صورتشون معلومه..و با توجه به شرایط کاری خودم نمی شه انتخاب کرد..به خانواده و واسطه ها هم سپرده ام..توکلمان بر خداست..البته همراه با تلاش...

واقعیت هدفم از این حرف‌ها این بود که توی این استان و واقعاً خواهران گرامی خوزستانی بنده چطور باید همسرم رو پیدا کنم؟!...بنده ۲۴ سالم هست و مهندس برق هستم..سال هاست آرزویم ازدواج است..امّا به لطف خدا حدود ۸ ماهی می‌شود سر کار رفتم و شغل خوبی هم خدا رو هزار مرتبه شکر دارم و تمامش را مدیون خدایم هستم.

واقعاً ای کاش توی این وبلاگ خانواده برتر که مطئنم مانند بنده هستند که سال هاست در این وبلاگ فعالیت دارند..راهی می‌بود برای واسطه گری اعضای دم بخت! 

شرمنده سرتون رو درد آوردم خواهران و برادران عزیز خیلی برای همه جوانان و در آخر بنده حقیر دعا کنید.

ان شاء الله هر کجا که هستید و پیام بنده رو می‌خوانید شاد وسلامت باشید. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)